Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 27.april."The only person you need to be better than is the person you were yesterday."Velkommen alle sammen til en ny og effektiv økt.Kl.18 er vi igang!Alle kan være med på dette og vi hjelper hverandre. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Tid:30 min Hvert minutt pr.øvelse med kun manualer (20kg/16kg) 1. 24 utfall 2. 12 push-ups 3. 15 thrusters 4. 14 renegade rows 5. 10 burpees/10 v-ups Bonus: Håndstående 4 x 1min inntil vegg
Åpningstider for resepsjonen mai 2017: Resepsjonen vil holdes stengt følgene dager i mai: * Mandag 01.05 * Onsdag 17.05 * Torsdag 25.05 Utenom disse dagene vil resepsjonen ha normale åpningstider (man-tors kl.16-20). Dette gjelder kun resepsjonen - treningssenteret er åpent fra kl. 05- 24 alle dager. Ved akutte spørsmål eller innmelding de stengte dagene, send mail til post@arenatrening.no eller ring vakttlf. 932 64 520 Ønsker alle en riktig fin onsdag! :)
Dagens trening tirsdag 25.april."Never throw in the towel.Use it to wipe off the sweat.Then keep going."Vi trodde nesten vi kunne begynne litt ute i disse dager men vinteren skulle visst ha et par dager til.Vi kjører på inne kl.18 og håper flere vil trene med oss fra personale.Dette er for alle så bare å være på plass så hjelper vi hverandre til en veldig god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Tid:10 min Rep: 3 rep.hvert minutt Power clean 5pause Tid:15min Rep:Maks 5 pull up 10 push ups 15 box jump 20 kb snatch(10 på hver arm) Bonus: Planken 7min diverse
Dagens trening 18.april."If you quit once it becomes a habit.Never quit."Vi kjører en god test idag med et enkelt program men desto mer tøft.Velkommen til alle til å kjøre dette sammen med oss kl.18 ikveld. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Tid. Hvert minutt 5/3 burpees 100 Thrusters Bonus: Planken 4min
Dagens trening torsdag 6.april."Everyone must choose one of two pains:The pain of discipline og the pain of regret."Siste fellesøkt før påske og det blir en god en.Vi i personale trener kl.18 og vil ha flest mulig av våre medlemmer til å trene sammen med oss.Gi hverandre en god og effektiv økt før påske. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Runder: Maks Tid: 20min 5 Markløft 5 Hang power cleans 5 Front squats 5 Push press 5 Back squats Bonus: Burpees pr.minutt.(øker med 1rep for hvert minutt)
Dagens trening tirsdag 4.april."You don't get what you want.You get what you work for!"Gleder oss til en god treningsuke før vi tar en liten påskeferie.Velkommen alle sammen kl.18 for de som vil trene med noen, personale og medlemmer. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Hvert minutt for 24minutter deretter maks kalorier i 4 min løp/ro(2 og 2) 1.min 8 pull ups + 4 markløft 2.min 10 pistol squats(5på hvert ben) 3.min 12 push press 4.min 15 dips Bonus: 8min planken diverse(hollow/rygg++)
Påsken nærmer seg nå med stormskritt, og resepsjonen vil da ha begrenset åpningstid. • Mandag 10.04 – ÅPENT • Tirsdag 11.04 – STENGT • Onsdag 12.04 – STENGT • Torsdag 13.04 – STENGT • Mandag 17.04 – STENGT Dette gjelder kun resepsjonen – treningssenteret er åpent fra 05-24 alle dager. Ønsker alle en riktig god påske! ? Ved spørsmål send mail til post@arenatrening.no eller til vakttlf. 93264520
Dagens trening torsdag 30.mars."Practice like you've never won.Perform like you've never lost".Vi fortsetter med å yte maks av oss selv.Tirsdagens trening var knallbra med kjempe innsats.Ønsker en ny økt med alle våre medlemmer og personale ikveld kl.18.Etter økta ikveld så venter badstue og sosialt i resepsjonen etter at den er stengt kl.20.Velkommen til alle! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Runder: 3 på tid 21 Markløft 7 Over hode knebøy 5min pause Maks rep Tid: 8min 6 Russisk twist 4 Burpees 2 Turkish get up Bonus: 7min planken diverse(hollow/rygg++)
Cookies