Siste fra Facebook

Dagens trening tirsdag 23.mai."I am gonna show you how great I am."God og hard økt med en stang og vektskiver.Jeg tror vi som kjører ikveld kl.18 vil kanskje endelig kjøre økta i bakgården.Fin tid fremover for gode treninger ute.Velkommen til alle som vil bli med oss kl.18. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Planken 8 min (foran/bak/side/bevegelse/hollow og rygg hold Runder: 5 2min pause mellom rundene 1 Power clean 1 Front squat 1 Push press 1 Back squat 1 Push press X 7 uten å slippe stanga Vi øker vekt for hver runde
Kl.17.30 Dagens trening torsdag 18.mai."Everyday is a chance to get better".Håper alle hadde en fin 17.mai feiring og klar for en skikkelig godøkt idag.Vi kjører tabata intervaller som mange kjenner til nå med fine øvelser.Vi i personale kjører igang kl.17.30 og håper flest mulig blir med oss.Velkommen! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Tabata 20sek/10sek hvile 1.intervall Thrusters Stående roing(stang/vektskiver) 2min pause 2.intervall Benkpress Kb swings 2min pause 3.intervall Utfall m/vekt over hode Russisk twist 2min pause 4.intervall Løp / ro
Dagens trening tirsdag 16.mai."Two things you can control,attitude and effort."Vi i personale drar igang programmet KL.17.30 ikveld og vil veldig gjerne trene med flest mulig.Vi hjelper hverandre til en maks effektiv økt. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Runder: 5 400m løp/ro 30 box jump (60/40) 15 thrusters (50/35) Bonus: 8min med planke variasjoner/(hollow hold/supermann er med)
Dagens trening torsdag 11.mai."Winners are not people who never fail,but people who never quit".Vi kjører på med en tøff og god økt for hele kroppen.Vi i personale setter igang kl.18 og vil veldig gjerne trene med flest mulig.Vi hjelper hverandre.Velkommen til alle medlemmer. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5 7min med planke variasjoner.(hollow) 30-24-18 rep Box(60cm/50) step ups m/manualer (22/15kg) 15-12-9 rep Skulderpress (50/34kg) 6-5-4 rep Pull ups (strict) Vi gjennomfører et sett av første øvelse før vi går på første sett på andre øvelse. Dvs.30rep box steps-15 skulderpress-6 pull ups
Vel gjennomført økt med en bra gjeng ????????????????
Dagens trening tirsdag 9.mai."Clear your mind of can't."Idag gjør vi økta i lag av 2 og 2.Noen kjører økta kl.18 og ønsker så mange som mulig velkommen. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 Lagsarbeid 2 og 2 sammen 100 Thrusters 80 Box jump 60 Pull ups 40 Kb swing 20 Burpees 2000m løp
Dagens trening torsdag 4.mai."Strong alone.Unstoppable together."Lagøkt i dag hvor en hviler mens den andre alltid jobber.Ha en fin treningsdag.Undertegnede er borte men det er alltid noen trener som vanlig kl.18 og alle er velkommen til å trene sammen.Lagøkt! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5x5 Lagstrening 2 og 2 sammen.1 jobber den andre hviler 80 box jumps 80 Kb swings 80 Russian twist 80 Push press 80 Rygghev 80 Burpees 80 Wall ball 80 Stående roing 1600meter løp
Dagens trening tirsdag 2.mai."Motivation is what gets you started.Habit is what keeps you going."Nå kan vi kose oss med å bruke bakgården mer og mer utover til våre treninger.Velkommen til trening sammen med noen fra personale kl.18 ikveld. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 3 x 10 rep Sit ups og rygghev før markløft Styrke: Markløft 5 X 5 (evnt. goblet squat) Tabata 20sek/10sek hvile 1.intervall Thrusters Stående roing(stang/vektskiver) 2min pause 2.intervall Boxjumps Kb swings 2min pause 3.intervall Reverse lunges(gående utfall bakover) Sit ups 2min pause 4.intervall Løp / ro
Cookies