Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 1.desember."The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow"Ny god treningsdag på gang.Vi i personale trener kl.18 og vil gjerne ha flest mulig å trene med oss.Velkommen til alle våre medlemmer og nye på vei inn. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 3 runder 10 Frivendinger 12 Pull ups 15 Kalorier løp/ro 50 Double unders (100enkle) Bonus: 3 x 1min planken
Dagens trening tirsdag 29.november."I am thankful for my struggle because without it I wouldn't have stumbled across my strength."Vi har nå rundet over 100 treningsprogram med dagens trening.I dag skal vi derfor gjøre et eget ønskeprogram laget av en av våre medlemmer.Det er en tabataøkt som veldig mange er kjent med og ønsket av øvelser kommer her.Merk 5.intervaller!Ha en god treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Tabata 1.intervall Løping 2.intervall Stående roing(stang/vektskive) Hoppetau 3.intervall Snatch med manualer Push ups 4.intervall Russian twist Situps 5.intervall Løping Biceps
Dagens trening torsdag 24.november."I am not what happened to me.I am what I choose to become."Vi i personale trener som vanlig kl.18 og vil ha så mange som mulig med oss i økta.Vi hjelper hverandre i gjennom en effektiv og god økt.Alle kan være med på dette.Velkommen til flere nye medlemmer. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 21-18-15-12-9-6-3 Markløft Pull ups Box jumps Russian twist Bonus: Statisk knebøy 2 x 2min(1min pause)
Dagens trening tirsdag 22.november."Work out.Eat well.Be patient.Your body will reward you."La oss fortsette å trene sammen kl.18 og få en maksimal økt.Det har vært noen herlige økter i det siste med mye folk som har tatt seg skikkelig ut.Velkommen til flere nye medlemmer. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Maks: rep Tid: 8min 7 Burpees 7 Kb Thrusters 7 Kb Swing Pause 5min Maks: rep Tid:8min 15 Air Squats 5 Markløft 5 Pull ups/hengende kneløft Bonus: Planken 3 X 1,5min (1min pause)
Dagens trening torsdag 17.november."I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me."Det var virkelig fyr og flamme på alle vi trente med på tirsdag og vi kjører på med nye utfordringer idag.Vi kjører programmet kl.18 og vil trene med flest mulig idag også.Ta med deg en venn og del gjerne. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Maks rep på 7min 3 Strict pull ups 5 Kb deadlift high pull 7 Kb swing Pause 5min Fullføre 3 runder Min 1: Burpees maks rep Min 2: Pause Min 3: Clean and jerk Min 4: Pause Min 5: Sit ups Min 6: Pause
Dagens trening tirsdag 15.november."Stay strong.Make them wonder how you're still smiling."Vi er nå inne i en fin treningsperiode og kjører hardt mot jul.Tagg en venn og møt gjerne opp kl.18 og tren med oss.Ha en fin treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Runder: 6 6 Håndstående push ups 6 Thrusters 6 Russian twist 6 Burpees 6 Pull-ups /nedtrekk 6 Pistols Bonus: Statisk knebøy 3 X 1,5min (1min pause)
Dagens trening torsdag 10.november."Prove them wrong."I dag kjører vi lagarbeid og fortsetter fra tirsdagens gode langøkt.Velkommen for å trene med noen av oss kl.18.Vil helst trene med så mange som mulig.Tagg gjerne folk du vil ha med på treninga. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Lagtrening 2 og 2 80 Thrusters 80 Sit ups 80 Pull ups ( hoppende pull ups) 80 Squat cleans 80 Kalorier løp/ro Bonus: Statisk knebøy 3 x 1min/30 sek pause
Cookies