Siste fra Facebook

Dagens trening tirsdag 26.september."Keep going,you are getting there."Ny og god uke med effektiv trening.Vi kjører igang kl.18 ikveld og alle er velkomne til å være med. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 4 min hollow body/superman Styrke: Benkpress 5 X 5 Tid.20 min 30sek jobbe så 30sek hvile i 20min(10runder) Første 30 sek : Thrusters m/manualer Andre 30 sek: Burpees (mål 8-10 rep per runde) Bonus: 6 min planke diverse
Dagens trening torsdag 21.september."Never look back You're not going that way".Ønsker alle nye og eldre medlemmer velkommen til trening med oss kl.18 ikveld. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 4 min hollow body/superman Styrke: Markløft 5 X 5 Runder: 4 400 m løp/ro 10 Burpee box jump 10 Stående roing 10 Thrusters 1 min hvile Bonus: 6min planke diverse
Dagens trening tirsdag 19.september."The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow."Vi gleder oss til en ny god økt idag med medlemmer.Kom og tren sammen med personale kl.18 ikveld.Vi hjelper hverandre til en veldig effektiv og god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 4 min hollow body/superman Styrke: Frontbøy 5 X 5 Runder: 2 20 Markløft 20 Box jumps 20 Wall balls 20 Benkpress 20 Pulls ups 20 Kb swings 20 Frivending Bonus: 5min planke diverse
Dagens trening torsdag 14.september."Winners don't always win..they just never give up"Kjempe bra gjeng på tirsdag som tok seg skikkelig ut og ga ihvertfall ikke opp.Satser på samme trøkk i økta idag.Vi fra personale kjører igang senest kl.18 med oppvarming og håper flest mulig vil være med da.Vi hjelper hverandre til en god økt!Velkommen! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 4 min hollow body/superman Styrke: Knebøy(lav stang) 5 X 5 Tid: 20 min i 2 runder a 10min EMOM 1.runde 10min 20/15 cal løp/ellipse/ro 15/10 Burpees 2.runde 10min 20/12 Thrusters 15 Pull ups/hengende kneløft/stående roing Jobbe i rundt 45 sek pr.minutt på rundt 80% Bonus: 4 min planke
Dagens trening tirsdag 12.september."Don't expect to see a change if you don't make one."Ny uke og nye muligheter for hele familien.Velkommen til fellesøkt kl.18 med personale og andre medlemmer.Stedet for mer energi. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 4 min hollow body/superman Styrke: Benkpress 5 X 5 Cash in: 400m løp Runder: 4 5 Power clean (60/40) 10 Front bøy 5 Push jerk 15 Pull ups/Toes to bar/hengende kneløft/stående roing 1,5min hvile Cash out: 200m(skritt) farmers walk Bonus: 6 min Planken(diverse)
Dagens trening torsdag 7.september."Never be comfortable with just good enough".Det er godt å være igang etter ferie og flere og flere er nå med igjen og trener sammen.Bli med du også på disse effektive gode øktene.Personale kjører kl.18 ikveld og ønsker flest mulig treningspartnere. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 4 min hollow body/superman Styrke: Markløft 5 X 5 Tid: 20min Reps: Maks 10 Pull ups 10 Clusters 10 Kettlebell swing 10 Toe to bar(hengende kneløft) 10 Burpees 10 Box jump Bonus: 5 min Planken(diverse)
Dagens trening tirsdag 5.september.You will never know your limits unless you push yourself to them".Velkommen til effektiv trening med andre medlemmer og personale kl.18 ikveld.Alle kan være med på dette. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Runder:maks 10 minutter 12 Press over hode 20/15 10 Thrusters 20/15 8 Dips 6 Push ups 4 Turkish get up Bonus: Planken/Hollow body/ Superman 7min
Cookies