Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 29.september."It's supposed to be hard...the hard is what makes it great" Tren med oss fra personale kl.18 så hjelper vi hverandre gjennom til en god økt igjen.Ha en fin treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5 Runder: Maks Tid: 25min 50 Double unders (100 singles) 10 KB Swing 10 Sit ups 25skritt oh utfall 10 Frivending 10 Push ups Bonus: Planken 3 x 1,5min
Dagens trening tirsdag 27.september."You can't be afraid to fail.It's the only way you succeed".Ny uke og nye muligheter for å få en god treningsuke.Vi fra personale kjører dagens økt kl.18 og håper så mange som mulig vil kjøre samtidig med oss.La oss lage masse energi på senteret i en time sammen.Vi hjelper hverandre med teknikk,spotting og pusher hverandre til maks effekt.Ses! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 Lagarbeid 2 og 2 sammen(fullfører alle rep før ny øvelse) 80 Cal løp 80 Thrusters 40 Pull ups 40 T2b 80 Box jumps 80 Cal ro/ellipse Bonus: Planken 3 x 1,5 min
Dagens trening torsdag 22.september."Don't stress.Do your best.Forget the rest."Idag får vi igjen en velkjent intervall til slutt og veldig effektiv.Vi i personale ønsker alle velkommen til å trene med oss kl.18.Enten i bakgården eller inne i senteret.Ha en fin treningsdag!Bildet er tatt fra forrige ukes trening. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Cash in: Hollow rock og motsatt- statisk og dynamisk 30sek på begge x 2serier Styrke: Markløft 5 X 5 Tabata 1.intervall Thrusters Stående roing(stang/vektskive) 2.intervall Boxjumps Kb swings 3.intervall Utfall m/vekt Sit ups 4.intervall Løp / ro Foto: Kristin Moen Kokvik
Dagens trening tirsdag 20.september."Your only limits are self imposed"Vi har hatt noen veldig fine treningsuker og vi i personale gleder oss til en ny dag og en ny uke med gode treninger sammen. Vi i personalet vil gjerne trene med flest mulig kl.18.Tagg de du vil ha med på trening folkens Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 1.min 8 oh knebøy 2.min 10 kb swings 3.min 12 burpees For 18 min. Bonus: Hollow rock og motsatt- statisk og dynamisk 30sek hollow 30sek på mage 1 min pause x3 serier
Dagens trening torsdag 15.september."Belief + work ethic = Results".Ny dag nye muligheter.Tagg de du vil ha med på trening.Personalet trener kl.18 og ønsker alle velkommen til å kjøre sammen med oss i bakgården. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 Cash in: 30 boxjump 1min hollow rock effektiv tid 1min planken effektiv tid 3runder 400m løp /300m roing 20 airsquats 15 push press 10 hengende kneløft/t2b 5 Pull ups Cash out: 100 gående utfall
Dagens trening tirsdag 13.september."Sports do not build character.They reveal it.Vi i personale gleder oss over at vi fortsatt har knallfine økter ute i bakgården.Idag blir det ennå en!Ønsker alle velkommen til å trene med oss kl.18.Ha en god treningsdag! Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5 Hvert 2. min. for 10 runder 20 double unders / 10 box jumps 3 power cleans (hang) 4 sit ups 6 burpees Bonus: Planken 1,5min x3
Dagens trening torsdag 8.september."With great adversity,comes great opportunity".Tabata intervaller og full trøkk i bakgården.Personale trener kl.18 og bli med oss å få maks ut av en treningstime.Ha en fin treningsdag! Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress Tabata : 1.intervall Markløft/Goblet squat Stående roing 2.intervall Push press Utfall m/vekt 3.intervall burpees twist 4.intervall Hinderløype/Ro
Dagens trening tirsdag 6.september."If it doesn’t challenge you, it won’t change you.Ny god treningsuke er i gang.Herlig å se alle aldre og nivåer trener sammen hver uke og gir hverandre en god økt med Dagens trening.Vi i personale trener kl.18 og vil ha flest mulig med oss.Tag bilde med hvem du vil ha med. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 x 5 3 runder 200 m Løp/ro 15 Situps 12 Burpees box jump 5min pause 2 runder 25 T2b 50 Double unders 50 m Oh utfall 50 Wall balls 25 Push ups
Cookies