Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 16.november."Ability is what you're capable of doing.Motivation determines what to do.Attitude determines how well you do it."Velkommen til dagens økt kl.18.Alle kan være med på dette. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 2min Hollow hold og Supermann Tid: 20 min Maks repetisjoner 4 Turkish get up 6 Strict pull ups 10 Venstre arm overhode gående utfall 6 Burpees 10 Høyre arm overhode gående utfall 4 Squat clean Bonus: Planken variasjoner 6 min + håndstående teknikk
Dagens trening tirsdag 14.november."You're building a lifestyle.There is no need to rush."Vi er inne i en fin periode med god trening og gleder oss til en ny god økt ikveld kl.18.Ønsker ennå flere velkommen til å trene sammen med oss selv om vi lager litt kaos 1 time på senteret når vi drar igang.Bare å møte opp inne på senteret.Programmet blir: Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 2min Hollow hold og Supermann Hvert minutt i 15 min. Runder: 5 1. 20 Box jump 2. 15 Burpees 3. 20 Kettlebell swings Ideelt sett jobbe opp mot 45 sek pr.minutt og holde repetisjonene igjennom Bonus: Sledeteknikk + 6 min med plankevariasjoner
Dagens trening torsdag 9.november."I am gonna show you how great I am."Vi har noen skikkelig gode økter sammen om dagen så mange gleder seg til neste økt.Velkommen til alle som vil bli med oss på Arena når vi trener kl.18 igjen ikveld.Dette er for alle! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: 5 X 5 Benkpress Tid: 10 min Maks repetisjoner 10 Kalorier Ro/Løp/Ellipse 5 Push ups 15 Push press 5 min hvile Tid: 10 min Maks repetisjoner 9 Markløft 9 Pull ups strict 9 Kettlebells swing Bonus: Handstand 3 x 1min + div.
Dagens trening tirsdag 7.november."If you do your work you get rewarded.There are no shortcuts in life."Vi fortsetter med partnertrening denne uken også og kjører en ny god økt kl.18 for de som vil gjøre programmet sammen med oss.Velkommen til alle medlemmer. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Partner økt Tid: 20min Maks repetisjoner 20 Thrusters,box jumps og burpees 30 Thrusters,box jumps og burpees 40 Thrusters,box jumps og burpees 50 Thrusters Maks kalorier på mølla eller ro ut tiden (Thrusters starter med ca.50/60kg og så går vi ned ca 10kg pr.runde(Gutta)) Bonus : Planken diverse 7min
Dagens trening torsdag 2.november."Be the strongest ,smartest and healthiest version of yourself."Vi kjører en intervall ikveld og for mange er tabata intervaller kjent.Undertegnede vil dessverre ikke få trent kl.18 ikveld men vi er flere på plass som får musikken igang.Ha en skikkelig god treningskveld! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Tabata 1.intervall Thrusters Stående roing(stang/vektskive) 2.intervall Boxjumps Kb swings 3.intervall Utfall m/vekt enten over hode eller hengende Abmat sit-ups 4.intervall Løp / ro
Dagens trening tirsdag 31.oktober."You don't want to look back and know you could have done better".Vi hadde en kjempe stor og fin gjeng tirsdag.Nå kjører vi partner økt så vi kan fortsette den gode treningen sammen.Velkommen til alle kl.18!La oss lage en time med godt trenings "kaos"på senteret. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Partner økt ( En jobber aktivt og en statisk samtidig) Cash in: 2 min effektiv hollow hold 400 skritt farmers walk/ en bærer og den andre går ved siden 24kg/16kg 100 Air squats / planken 90 Pull ups / Supermann hold 80 Sit ups / knebøy hold 70 Hand release push-ups / hengende hold 60 Burpees 50 Kettlebell swings 800 skritt farmers walk
Dagens trening torsdag 26.oktober."If you want it,work for it.It's that simple".Vi ønsker alle velkommen til en god torsdagsøkt.Vi fortsetter med de gode effektive øktene på tirsdag og torsdag.Kom og tren sammen med oss kl.18.Vi hjelper hverandre til den beste økta.Alle kan være med på dette. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Runder : 6 20 Air squats 15 Power cleans 10 Russian twist 5 Strict pull ups 400 meter løp/ro Bonus: 4 x 1min håndstående / trener på håndstående push ups
Dagens trening tirsdag 24.oktober."It never gets easier,you just get better".Velkommen til dagens trening ikveld kl.18 med personale og medlemmer.Vi hjelper hverandre til en effektiv og god økt! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Runder : 3 5 Hang power cleans (40/30) 10 Push press (40/30) 15 Back squat (40/30) 600 m løp Pause 2 min Runder: 3 5 Overhode knebøy (40/30) 10 Sumo deadlift high-pulls (40/30) 15 Frontbøy (40/30) 30 Box jumps Bonus: 5 min planken diverse
Cookies