Siste fra Facebook

Dagens trening tirsdag 17.januar."On a team,it's not the strength of the individual players,but it is the strength of the unit and how they all function together."Vi fra personale kjører igang kl.18 som vanlig og håper flest mulig vil trene samtidig.Vi lager lag og kjører denne effektive økta sammen.Velkommen til alle aldre og alle nivåer.Ha en fin treningsdag. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Lagarbeid 2 og 2 jobber sammen 60 cal løping 120 Double unders/240 enkle 60 Overhode knebøy 120 Abmat sit ups 60 Burpees 120 Wallballs 60 Kettlebells swing 120 Skritt gående utfall(Begge går samtidig) Bonus: 3 x 1.5min håndstående Foto: Kristin Moen Kokvik
Dagens trening torsdag 12.januar."You win some,you lose some.The key is to stay focused no matter what".Vi i personale er klare kl.18 for en ny god økt og vil trene med flest mulig.Velkommen til en ny fin treningsdag på senteret. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Runder: 2 Maks rep 4min 10 Pull ups 10 Power clean 10 Burpees over stang 3 min pause Maks rep 4min 30 Double unders/ 40 enkle 15 Kb swings 15 Goblet squats 3 min pause Bonus: Planken 2 x 1.5min
Dagens trening tirsdag 10.januar."Strength grows in the moments when you think you can't go on but you keep going anyway."Ny dag og nye muligheter for å trene sammen på senteret.Vi trener kl.18 og trener gjerne med så mange som mulig.Velkommen til nye også som vil teste det ut.Vi hjelper hverandre med øvelsene slik at alle kan være med her.Ha en god treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 4 Runder: 7 Thrusters 7 Pull ups 7 Situps 3 Runder: 40 Double-unders/enkle(60) 20 Air Squats 10 Deadlifts 2 Runder 400 meter 15 Kb swings 15 Kalorier roing 4min pause mellom øktene
Dagens trening torsdag 5.januar."Don't quit.You're already in pain.You're already hurt.Get a reward from it" Herlig å se flere og flere trener sammen tirsdag og torsdag.Vi fra personale trener kl.18 og vil gjerne trene med flest mulig.Vi hjelper hverandre med øvelser/skalering og får en veldig effektiv og bra økt.Velkommen til alle! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 2 runder 10 Handstand pushups 15 Markløft 20 Pullups 25 boxjumps 100 Wallballs 50 Double unders / 100 enkle 500 m løp/ro Bonus: Hollow rock og rygghev 1tabata runde
Godt nytt år!Dagens trening tirsdag 3.januar.Dagens trening tirsdag og torsdag kjører nå for fullt igang idag.Bli med alle sammen som har lyst på å komme i bedre form,trene sammen med noen eller for å lære seg noen nye øvelser.Tagg dine venner som du vil ha med på trening.Alle uansett form kan bli med på dette og oss fra personale trener gjerne sammen med deg kl.18 idag.Vi gleder oss til nye effektive økter sammen i 2017. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Tid: 10 min (maks rep) 2 Squat cleans 4 Pull ups 6 Sit-ups Fra 15 min 50 Air squats 25 Pushpress 25 Kb swing 50 Air squats 25 Pushpress 25 Kb swing 50m gående utfall Bonus: Planken 3 x 1min 30sek pause
Hei! Vi har nå tømt kurven med hittegods. Savner du noe, ta kontakt med resepsjonen i dag. Dette vil bli kastet i løpet av romjulen. Ønsker alle en riktig god jul!????????????
Dagens trening torsdag 22.desember."Motivate the mind,the body will follow."La oss feire jula etter en hard og god økt sammen.Velkommen til alle.Vi starter økta kl.18 og vil ha med flest mulig sammen med oss. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Runder: 3 15 Kb Swings 10 Burpees Runder: 2 800m løp/ro 60 Air Squats 30 Pull ups 15 Frivendinger Check out: 100 m gående utfall
Dagens trening tirsdag 20.desember.God jul og god trening!Vi har nå hatt julebord hvor noen satt på tabatamusikk.Det ga inspirasjon for en ny runde av den effektive 20/10 treningen.Velkommen til alle og tren gjerne med oss kl.18 idag.La oss ha en god juleøkt sammen. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Tabata 1.intervall Pull ups / Hold pull ups) Box jump 2.intervall Benkpress (push ups) Stående roing(stang/vektskive) 3.intervall Kb slasher(utfall) Kb clean & jerk 4.intervall Løp / ro Bonus: Planken/Hollow rock 4 x 1 min
Cookies