Siste fra Facebook

Tren sammen Dagens trening torsdag 25.august."Age is no barrier.It's just a limitation you put on your mind" Idag har vi lagtrening slik at 2 og 2 kjører sammen.Personale trener kl.18 og håper mange vil bli med akkurat da slik at vi kan pushe og hjelpe hverandre. Ha en fin treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Lagsarbeid 2 og 2 . 1 jobber alltid mens den 2.hviler 60 Burpees 120 Sit ups 60 Kettlebell swing 120 Push ups 60 Ohs 120 Wallballs 60 cal løping/ro 120 skritt Walking lunges(Begge går sammen) Bonus: 3 x 1.5min planke
Dagens trening tirsdag 23.august."Sometimes the right path is not the easiest one"Vi kjører igang med en god treningsuke.Vi satser igjen på å bruke bakgården og ønsker alle velkommen til å trene med oss fra personale kl.18.Eller inviter andre til å kjøre sammen med deg. 1 time effektiv trening hvor vi pusher og hjelper hverandre.Dette er godt for alle aldre og nivåer.God treningsdag Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 x 5 Runder: 4 5 bakkeløp (bakgården) 5 Skulder press 10 Push press 20 Sek.L-sit KB eller hengende i stang 25 m Farmers walk 25 m Gående utfall Bonus: 4 x 1 min planke
Dagens trening torsdag 18.august."Victory is in having done your best.If you've done your best, you won" Endelig igang med god trening etter sommerferien.Vi i personale kjører som vanlig igang kl.18 idag og vil helst trene med mange for å hjelpe hverandre til en optimal økt.Velkommen til ennå flere nye og eldre medlemmer.Dette fikser alle og vi skalerer øvelser for de som har behov for det. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 21-15-9 Løp/Ro (kalorier) Burpees over stang Over hode knebøy T2B/ evnt.hengende kneløft Bonus: 3x1min planke
Kom i bedre form med oss. Dagens trening tirsdag 16.august."Be yourself;everyone else is already taken."Første økt etter sommerferien og vi gleder oss veldig til å komme igang igjen og få trene med mange av våre medlemmer.Håper også flere nye kommer til og henger seg på når vi fra personale trener kl.18:)Dette er for alle.Ha en fin treningsdag!Tagg gjerne de du vil ha med på trening. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Tid: 10 min (maks rep) 2 Turkish get up 4 Pull ups 6 Sit-ups Fra 15 min 50 Air squats 25 Pushpress 25 Kb swing 50 Air squats 25 Pushpress 25 Kb swing 50 m Gående utfall
I august vil resepsjonen være åpen man-ons kl.16-20
Liten endring i åpningstider for resepsjonen i juli. Resepsjonen vil være åpen hver tirsdag ut juli fra kl. 17-19. Normale åpningstider fra august. Fortsatt god sommer ????
Åpningstider for RESEPSJONEN i sommer: I juli vil resepsjonen kun være åpen en dag i uken: - Mandag 04.07, åpent fra 17-19.00 - Tirsdag 12.07, åpent fra 17-19.00 - Mandag 18.07, åpent fra 17-19.00 - Mandag 25.07, åpent fra 17-19.00 Ellers vil resepsjonen være åpen til vanlige tider i hele juni og august (man-tor kl.16-20). DETTE GJELDER KUN RESEPSJONEN - TRENINGSSENTERET ER ÅPENT FRA 06-24 ALLE DAGER. Ønsker alle en riktig fin sommer :D
Dagens trening torsdag 16.juni."I don't make excuses I make results"Dette blir det siste programmet før ferietid.Håper flere vil være med å trene med oss fra personale kl.18.Ellers er det flere som trener til andre tidspunkt i løpet av dagen.Hør fra deg her hvis noen vil ha flere sammen når man kjører programmet.Ha en fin treningsdag folkens. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Runder:3 18 Kalorier Løp/Ro 15 Thrusters 40/25 12 Pull ups Bonus: Planken 2,5min x2 1min pause imellom
Cookies